23 Şubat 2016 Salı

PES 2013 PS3 TRANSFER VE TAKIM GÜNCELLEME YAMASI 2015-2016 ARA TRANSFER 22.02.2016



          YAMA  DATAPACK 6   UYUMLUDUR

                             İÇERİK


                                            OLMAYAN TAKIMLAR EKLENDİ
yeni takım




           GALATASARAY VE FENERBAHÇE  AMLEMLER GÜNCELLENDİ,





amlemler



        TÜM TAKIM TRANSFERLERİ YAPILDI VE KADROLAR GÜNCELLENDİ

                                          İNGİLTERE PREMİER LİGİ
ligi



                                                      İSPANYA LİGİ

ligi


                                                      ALMANYA LİGİ

ligi


                                                        TÜRKİYE LİGİ

ligi


                                                        İTALYA LİGİ

tal


PORTEKİZ LİGİ

ligi


FRANSA LİGİ


ligi




                                                   DİĞER AVRUPA TAKIMLARI

lig




                        ÜLKE TAKIMLARI KADROLARI GÜNCELLENDİ

takm


                                                      YAMA VİDEOSU


BU YAMA HEM ORJİNAL HEMDE KIRIK PS3 DE KURULABİLİR
SÜREKLİ GÜNCELLEME YAPILACAKTIR, GÜNCELEMERDEN HABERDAR OLMAK İÇİN YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLUN VE TAKİPTE KALIN..

LİNK: http://link.tl/Nbzp


EKSİK VE ÖNERİLER İÇİN YOUTUBE DA VİDEONUN ALTINA YORUM ATABİRİRSİNİZ
GÖRÜŞLERNİZ DİKKATE ALINACAKTIR..

132 yorum:

  1. eline canına sağlık ilaç gibi geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güncellemeler gelecektir takipte kalın

      Sil
    2. takipdeyiz ne zaman gelir güncelleme

      Sil
    3. şu an için güncelleme yok tabi ki sezon bitiminde yeni çıkan takıölar ve transfer sezonunda yapılacak

      Sil
    4. Hocam pes13 e 16-17 sezonu kadroları nasıl yuklenır su ana kadar hıcbır yukleme yapılmadı

      Sil
  2. Kurulum nasıl uapılıyor playstation 3 için ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rardan çıkan ps3 dosyasını usb ye at ps3 tak ps3 den kayıtlı veriler yardımcı programına gir usb yi sec çoklu kopyala seceneğini seç dosyaların hepsini kopyala yaklaşık 800 dosya çıkar ps3 de

      Sil
    2. 1.04 icin olurmu vu yama

      Sil
  3. youtube da kanalın ismi nedir pesmania dan birkaç tane var

    YanıtlaSil
  4. youtube da kanalın ismi nedir pesmania dan birkaç tane var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıdaki videoya tıkla ordan youtube kutucuğuna tıkladığın zaman kanala girersin kardeşim

      Sil
  5. Arkadaslar benim cihaz sürgü kapak orjinal ps3. Nostalji sevdiğim için yeni 2013 oyun aldım. Fakat psn networkten artık 1.04 güncellemesi olmuyor. Sonradan yapmam mümkün mü. Türkçe spiker yamasıni hepsini kurabilir miyim yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil
  6. Arkadaslar benim cihaz sürgü kapak orjinal ps3. Nostalji sevdiğim için yeni 2013 oyun aldım. Fakat psn networkten artık 1.04 güncellemesi olmuyor. Sonradan yapmam mümkün mü. Türkçe spiker yamasıni hepsini kurabilir miyim yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil
  7. Arkadaslar benim cihaz sürgü kapak orjinal ps3. Nostalji sevdiğim için yeni 2013 oyun aldım. Fakat psn networkten artık 1.04 güncellemesi olmuyor. Sonradan yapmam mümkün mü. Türkçe spiker yamasıni hepsini kurabilir miyim yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihaz orjinal olduğu için güncelleme tek şekilde yağabilirsin kardeşim 1.04 yüklü bir makine bulacaksın arkadaşın varsa veri aktarma yapacaksın 2 cihazı birbirine bağlayarak onun haricinde yapamassın

      Sil
  8. s.aleykum pes13 başlarken 1,04 yazıyor olur my

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1,04 datapack 6 yazması lazım kardeşim ama yeni sezonda datapacksiz yama da hazırlıyorum takipte kalın

      Sil
  9. orjinal makinalara uyumlumudur

    YanıtlaSil
  10. cok tesekkur ederim muthis olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz devamı gelecek

      Sil
    2. HOCAM NASIL YAPTINIZ BEN YAPTIM ESKİ KADRO OLDU

      Sil
    3. HOCAM NASIL YAPTINIZ BEN YAPTIM ESKİ KADRO OLDU

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. rardan çıkan ps3 dosyasını usb ye at ps3 tak ps3 den kayıtlı veriler yardımcı programına gir usb yi sec çoklu kopyala seceneğini seç dosyaların hepsini kopyala yaklaşık 800 dosya çıkar ps3 de

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. rardan çıkan ps3 dosyasını usb ye at ps3 tak ps3 den kayıtlı veriler yardımcı programına gir usb yi sec çoklu kopyala seceneğini seç dosyaların hepsini kopyala yaklaşık 800 dosya çıkar ps3 de

      Sil
  13. pes 2012 için böyle bir yama yok mu ?

    YanıtlaSil
  14. Bendeki pes 13 te 2015 yama yapilmisti onu kaldiriyim mi yoksa direkt dediginiz gibi indirilen dosyayi usb nin icine ondan da ps3 e mi aktariyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yamayı kaldırmadan kurarsanız takım ve formalar karışabilir kaldırıp yaparsanız daha iyi olur

      Sil
  15. kardesş k.gelsin pes2013 açılışta datac pack 6 version 1.0 yazyo
    yamayı yüklesem olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  16. Usta kolay gelsin
    dosyaları usbye atıyorum ama kayıtlı veriler yardımcı programına girdiğimde usb de herhangi bir dosya gözükmüyor usb dosya formatını hem fat32 hem ntfs denedim ama gene değişen bişey yok birde mevcut yamayı nasıl sileriz onu da söylersen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim rar şeklinde atmışsındır o yüzden gözükmezdir rardan çıkan ps3 klasörünü atacaksın eski yamayı silmek için kayıtlı veriler yardımcı pes 2013 dosyalarının hepsini sileceksin

      Sil
    2. Yok abi rardan çıkardım PS3/SAVEDATA/ bu şekilde attım usbye ama usbde hiç bişey gormuyo

      Sil
    3. Yok abi rardan çıkardım PS3/SAVEDATA/ bu şekilde attım usbye ama usbde hiç bişey gormuyo

      Sil
    4. https://www.youtube.com/watch?v=Sv0iCwodRO4

      şu videoyu izle kardeşim bi yerde hata yapıyorsun demekki

      Sil
    5. Engin ayaz kardeş bndede aynı sorun var hallettysen buraya yazarsan çok iyi olur

      Sil
    6. emre özben engin ayaz kardesim fat32 usb ps3 uyumlu programla biçimlendir kesin olur bendede aynısı war dı o programla hallettim

      Sil
    7. engin ayaz kardeşim PS3/SAVEDATA ps3 klasörünü açıp save datayı attıysan görmez PS3 atıcan usb ye PS3 klasörüne girip SAVEDATA yı atarsan olmaz gta 5 %100 save yüklediğim için biliyorum

      Sil
  17. veriler farklı bir sürümden geldiği için yüklenemiyor hatası veriyor çözümü mevcut mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. datapack 6 yüklü değilse makinende o yüzden o hatayı verir datapack 6 yı yüklemn gerekir makinen orjinalse datapack6 yükleme yapamassın bu sezon datapack siz yama da yapacağız o zman yükleyebilirsin

      Sil
  18. yamayı nasıl kuruyoruz arkadaslar acil yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rardan çıkan ps3 dosyasını usb ye at ps3 tak ps3 den kayıtlı veriler yardımcı programına gir usb yi sec çoklu kopyala seceneğini seç dosyaların hepsini kopyala yaklaşık 800 dosya çıkar ps3 de

      Sil
  19. Kardeş kolay k.glsn dediğin gibi yüklemeyi deniyorm ama yinede olmuyor rardan flnda çıkardm müzik ve resim olarak usb içini görüyorm kayıtlı veriler usb gözüküyo ama kopyalama seçeneği gelmiyo sadece bilgi seçeneği geliyo bi yardımcı olursan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.youtube.com/watch?v=Sv0iCwodRO4
      şu videoyu izle kardeşim bi yerde hata yapıyorsun demekki

      Sil
    2. kardeş bnm sana demek istedeğim yardım veriler yardımcı programına giriyorm orda flasha tıklıyorum içindeki dosyalar gözükmüyo sorunum bu benm

      Sil
    3. kardeşim ps3 de 2 tane kayıtlı veriler yardımcı programı var birinde ps3 yazar diğerinde psp yazar sen psp ye girersen gözükmez ps3 e gireceksin yada yanlış dosyayı atıyorsudur

      Sil
    4. Kardeş ps3 giriym işte flashıda görüyo ama içine girince boş gözüküyo hatta resim fln atılabileck yer varsa ordanda gösterebilrm.

      Sil
    5. kardeşim usb formatı fat32 mi ondan olabilir ben sana her yolu söyledim yukarıda video linki de verdim başka bir yol yok yani illaki bir yerde hata yapıyorsun

      Sil
    6. en son fat32mi ona bakcam kardeş yoksa herşey tamam flashada indirilen dosya haricinde yükleme bşka program yüklemek gerekmiyosa flashda sıkntı diyecem artk

      Sil
    7. emre usb fat32 programı ile biçimlendir ondan kesin

      Sil
    8. kardeş skntı buldm PesMani kardeşim sen yanlş anlatysn rarın içinden çkanı belleğe at dedn sürekli rarın içinden pes 2013 yama PS3 adlı dosya çkyo bu dosyanın içindekini flasha atınca gördü yanlış yapıyorsn diyon bide yanlş anlatysn kardeşim bu kadar işte...

      Sil
  20. kardeşim bende 787 dosya çıktı bi sorun teşkil edermi bu

    YanıtlaSil

  21. veri farklı sürümden olduğundan yükleyemedi . veri uptade yeni içerikleri indirmek karşıma bunun ingilizcesi çıktı napıcam lütfen yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yama datapack 6 uymludur datapack 6 yüklü değilse o hatayı verir kardeşim makinen orjinalse başka bir makine bulup yüklemen lazım kırıksa yükleme yapabilirsin bu sezon datapacksiz yama yapacağım yada onu bekleyeceksin

      Sil
    2. kardeşim şimdi datapacksiz bi idarelik yaman falan varmı

      Sil
    3. şu anda yok kardeşim yeni başladım yapmaya transfer sezonu bitince yayınlarım. önce yayınlarsam transferler eksik olur

      Sil
    4. allah razı olsun kardeşim 7 tane masa var ps cafe işletiyorum bi masayı güncellemeyi 30 tlye yapıyorlar yazık günah o kadar paraya

      Sil
    5. sen nerde yaşıyorsun kardeş 30 liraya bir masa olurmu ayıp valla

      Sil
    6. ankarada kardeşim 30 tl çok pahalı

      Sil
    7. kardeşim sen bana mail adresi versene sana şimdiden yardımcı olayım

      Sil
    8. Hocam bana da yardım edermısın
      ultra-cengiz@hotmail.com maılım bu pes 13 ü 16-17 sezonuna guncellemek ıstıyorum

      Sil
    9. Hocam bana da yardım edermısın
      ultra-cengiz@hotmail.com maılım bu pes 13 ü 16-17 sezonuna guncellemek ıstıyorum

      Sil
  22. tbrklr güzel paylaşım olmus kolay pratik kırık orj aynı anda

    YanıtlaSil
  23. Hocam selamun aleykum benim ps3 bozulduğu için yeni aldım bunda pes2013 v1.03 olduğu için yama yapamıyorum konomi internet desteğini çektiği içinde güncelleme yapamıyorum varmıdır bir çözüm ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bi arkadşında makine varsa datapack yüklü ancak 2 makineyi birbirine bağlayıp aktarım yapabilirsin

      Sil
  24. KARDŞİM 1.04 VERCİON 3.0 İÇİN Bİ GÜNCELLEMEN VARMI

    YanıtlaSil
  25. hocam benim ps3 pes 2013 v1.04 ama datapack 6 mı bilmiyorum nasıl bilebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açılışta 1,04 dlc 6 yazar yazmıyorsa datapack yüklü değildir bu sezon datapacksiz yamada yapacağım beklersen onu yüklersin

      Sil
  26. s.a kardeşim böyle bir blog kurduğun için teşekkürler eline sağlık . Bende benden bi önceki aarkadaşın sorduğunu soracaktım datapeck nasıl yüklerim, yüklemeden olmaz mı ? Birde En son ki transferleri de yapıyormusun teşekkürler kardeşim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edreim kardeşim.datapack yüklemek için başka makineden bağlantı yapman gerekir. ama biraz daha beklersen datapacksiz yama yapıyorum onu yüklersin.tabi yeni transferler yapıyorum şu anda lige yeni çıkan takımları güncelliyorum takipte kal kardeşim

      Sil
  27. Kardeşim xbox a oyun atabilirmisin ?

    YanıtlaSil
  28. https://www.facebook.com/musti1.G kardeş beni bi eklesene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim ben facebook kullanmıyorum burdan yaz yardımcı olayım zaten sürekli bilgisayar başında olamıyoruum ama elimden geldiğince yardımcı olurum

      Sil
  29. datapack siz yamayı bekliyorum o zaman kardeşim eyvallah sağolasın.

    YanıtlaSil
  30. bir sorum daha var türkçe spiker yamasını orjinal makinalara kırılmadan kurabilyomuyuz ?

    YanıtlaSil
  31. kardeşim flası taktım çoklu kopyala dedim 138 kaydedilen bi altında 47 mb diye bi ekran geldi 800 olucak demiştin heralde

    YanıtlaSil
  32. kurulum bitti şimdi oyunu açtım karıma veriler farklı bir sürümden geldiği için yüklenemiyor. Verileri güncellemek çin yeni içerikler indirin.
    Böyle bi ekran geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. datapack 6 yüklü olmadığı için ötle uyarı verir kardeşim. datapack yükleme imkanın yoksa datapacksiz yamayı beklemek zorundasın kardeşim

      Sil
  33. tamam kardeşim yapınca buraya yazarmsın

    YanıtlaSil
  34. Selaminaleykum benim ps3 te ki pes 13 datapeck 6.00 ve 1.04 oyunun edit bolumundeki trasfer seçenegine girip yanlişlikla üçkene basip butun transferleri varsayilana çevirdim bunu tekrar düzelte bilirmiyim banada yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kayıtlı verilerin hepsini sil yeniden yükle

      Sil
    2. Daha detaylı açıklar mısınız yeni aldık pek anlayamıyoruz

      Sil
    3. kardeşim yeni aldıysan makine orjinalse datapack yüklü olmadığı için bu yamayı yükleyemessin ama kırıksa yükleyebilirsin. makinen orjinalse yeni çıkaracağım yama datapacksiz onu beklemek zorundasın orjinal makinelere datapack yüklenmiyor.tavsiyem yeni yamayı bekle sayfanın başında yeni yama yazıyor oraya tıkla beklemede kal

      Sil
  35. Bilgisayarda nasıl pes13ün içine mi atıcaz direkt windows10da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bakmadanolmaz.blogspot.com.tr/2016/07/pes-2013-ps3-transfer-guncelleme-yama.html

      burada detaylı var kardeşim

      Sil
  36. abi kopyalıdıktan sonra ne yapcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bakmadanolmaz.blogspot.com.tr/2016/07/pes-2013-ps3-transfer-guncelleme-yama.html

      buraya bak

      Sil
    2. Merhaba yeni sezon transferleri ne zaman gelir.transfer sezonu sonunda mı daha erken olurmu

      Sil
    3. Merhaba yeni sezon transferleri ne zaman gelir.transfer sezonu sonunda mı daha erken olurmu

      Sil
    4. kardeşim transfer sezonu bitimide gelir sayfanun başında yeni yama linki var oradan takip et

      Sil
  37. uyu gunler hocam benim iki tane ps3 um var biri orjinal kasa biri kirik kasa kirik olanda data pack 6 versiyon 1.4 ama orjinal kasada data pack 6 yapmak istiyorum ama networkdan yuklenmrem kirik olanla orjinal kasani ethernet kablosuyla bir birine baglasam ve verileri transfer etsem her ps3 zarar gormez?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikiside orjinal olsa olur ama kırık makineden aktarım olur mu bilmiyorum hiç denemedim

      Sil
  38. arkadaşlar bu yama pc deki pes13 e uyumlu değil mi

    YanıtlaSil
  39. arkadaşlar bu yama pc deki pes13 e uyumlu değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır ama sayfada ps içinde yama var bakabilirsin

      Sil
  40. Sa bende ps3 var sürümü 4.75 kırılması lazim içine oyun atılması lazim yardim edebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırılabilir versiyonsa kırılır kardeşim

      Sil
  41. hocam rar dosyası bos sayfa olarak ınıyor bunu nasıl yapabılırım

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. abi eski yamayı silmek gerek demişsin şart mı ve nasıl s,leceğim bide eski yamayı ps üzerinden usbeme keydetip daha sonra kullanabilir iyim lütfen cevap ve şimdiden teşekküler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski yamayı usb ye kopyalayabilirsin kayıtlı verilerden

      Sil
  45. Selam, bu yamalar ne zaman yayınlandı acaba Yeni transferlerin hepsi varmı .

    YanıtlaSil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  47. PS 3 PES 2013 Orjinal mevcut Elimde. 22,02,2016 güncel kadro mevcut fakat yeni transfler oldu Onların yamasını bulamadım bu yapmıs oldugunuz yama'da yeni oyunlar mevcutmu yardımcı olabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  48. dostum ps3 kırık ama oyun cd de nasıl kurcam yardım et :D

    YanıtlaSil
  49. hocam son yamayı ne zaman yayımlarsınnız ??

    YanıtlaSil
  50. bu veriler eski en son transferler ne zaman yayınlanır ?

    YanıtlaSil
  51. ben yukledım ama sankı eskı yamaya gore bu oyun bıraz daha yavas olmus yoksa bnamı ole gelıyo kardesım

    YanıtlaSil
  52. ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI YOUTUBE KANALINA VİDEOLARIN ALTINA YAPARSANIZ DAHA ÇABUK DÖNÜŞ YAPARIM BURAYA ÇOK SIK BAKAMIYORUM BİLGİNİZE

    YanıtlaSil
  53. usb de yama olmasına rağmen pss e taktığımda kayıtlı veri yok diyor sürekli

    YanıtlaSil
  54. kardeşim linkden indirmiyoor nolur çözüm

    YanıtlaSil
  55. nasıl yükleniyor anlamadım yardım indirmeyi bilmiyorum

    YanıtlaSil
  56. hocam link bozuk indiremiyorum

    YanıtlaSil
  57. Usta benim cihaz multiman 4.75 ve 4.81 cihazların var uyumlumudur

    YanıtlaSil
  58. benim ps 3 kırık degil ama oyunları nasıl kopyalar ps oynayabilirim

    YanıtlaSil